Jobmarketing

 

Doel

Inzicht in eigen missie en 'aanbod'. Inzicht in loopbaanrichtingen en de arbeidsmarkt die hierbij hoort. Inzicht in de aansluiting van aanbod aan kwaliteiten op de vraag van de arbeidsmarkt. zelfvertrouwen en inzicht in eigen overtuigingen; Authentieke presentatie, geschreven en persoonlijk.

 

Aanpak/ Instrumenten

  • Kernkwadranten (Ofman)
  • Verschillende versies van CV, brieven en e-mails
  • Geoefende persoonlijke presentatie en 'elevator-pitch'.
  • Ingevuld persoonlijk (digitaal) werkboek, om na het traject te blijven gebruiken en vernieuwen
  • Na intakegesprek kunnen deeltrajecten worden overeengekomen
  • Ook korte nazorggesprekken kunnen volgen, eventueel telefonisch of via e-coachingKernkwadranten (Ofman)

 

Tijdsindicatie

3 tot 5 gesprekken, 2 wekelijks


Kostenindicatie

v.a. € 420,- ( ex. BTW.)