Overtuiging binnen je salesteam geeft duurzame omzet


Het is niet het probleem dat er in sales en service wel eens de fut ontbreekt om stelselmatige follow up te doen, of om weer eens tintelfris aan wat new business te beginnen, om klanten te verrassen met nieuwe ideeën. Het is ook niet het probleem dat er wel eens teveel angst om de bestaande omzet heerst om nog iets extra te durven doen voor het account. Het is niet het probleem dat hit en run-sales veel veiliger lijkt om de baas te plezieren, of dat je je neerlegt bij het feit te de targets pas in de laatste drie maanden van het jaar gehaald worden en er in het voorjaar niet veel inspiratie in klantencontact hoeft te zitten. Nee, dat is niet het probleem. Het is een ervaringsfeit. En het is een gegeven dat dit op langere termijn tot omzetproblemen zal leiden. Heeft je team de overtuiging om blijvend klanten te binden, mensen te overtuigen om naar jouw organisatie toe te komen?


Talective pakt het probleem aan bij de kern. Wij ondersteunen op verschillende manieren de overtuiging van je boodschapper en helpen je om leiding te geven aan de overtuigingskracht van je boodschap. Dat doen we enerzijds op basis van ons coachend vermogen om ons in iedere individuele mens te leven en te inspireren en anderzijds door bewust te blijven in de professionele setting waarin service en sales plaatsvinden.


Wij richten ons op het enorme potentieel dat je al binnen boord hebt: benut het beste van je salestalent en houd het werk gezond en succesvol. Vind je talent en laat het zien!